dinsdag 8 januari 2008

2D

De opdracht was om een locatie uit te zoeken en daarvan de ochtend, middag, avond en nacht van vast te leggen. Als eerste moest je foto's maken, zodat je dat als uitgangspunt kon nemen voor je schilderingen/schetsen. Ik had een park genomen, omdat me dat wel aansprak en ik dat ook een mooie locatie vond.





































Ik heb nog een aantal kleurenstudies en monoprints gemaakt. Zo ver ik me kan herinneren heb ik nog nooit echt monoprints gemaakt, bij het begin waren de prints dan ook minder geslaagd. Bij de laaste zoveel prints kreeg ik door hoe het ongeveer werkte en wat je er allemaal mee kon doen. Hier volgen er een paar:












Hier volgen dan een paar proefjes met de uiteindelijke eind resultaten:


































Geen opmerkingen: